Thursday, December 13, 2007

Kerana Karina Dinner

Hari selasa lepas bersamaan dgn 11/12/2007, saye dan zahar telah berkesempatan utk menghadiri Majlis Pra-Tonton dan Penyerahan Sijil Pengiktirafan The Malaysian Book of Records Kerana Karina. Terima kasih kami ucapkan kepada MZul, Suraya, Eshter, Ofey, Boon, n other GUA Team yg telah menerima kami sebagai tetamu n memberi layanan yg cukup baik. Majlis berlangsung di Hotel Hyatt Saujana, Subang. Majlis bermula agak lambat kerana ramai diantara tetamu yg sepatutnya hadir tersekat dlm kesesakan lalu lintas.

Ally Iskandar sebagai pengacara majlis memulakan majlis dgn dinner secara buffet. Selepas sahaja selesai makan, Boss Gua iaitu En Mzul memberikan ucapan dan merasmikan majlis. Kemudian Kerana Karina Episode 1-3 telah ditayangkan kpd tetamu yg hadir. Selepas itu Marsha dijemput naik ke pantas utk mendendangkan lagu "Yang Mana". Persemabahan marsha sgt bagus...vokal nye lebih baik dr yg recording :) Kemudian bermula pula upacara penyerahan sijil oleh The Malaysia Book of Records dimana Kerana Karina diiktiraf sebagai drama bersiri online yang pertama! Tahniah!

Setelaj selesai penyerahan sijil n bergambar, sekali lg tetamu diberi penghormatan khas utk menyaksikan Kerana Karina Episode 18-20. Wahhh ending nye mmg sengaja dibuat begitu supaya penonton tertanye-tanye? Adakah akan ade season 2? hehe. INSYAALLAH!. Kiter tunggguuu n lihat ok ;)

hmmm rase nye tue saje kot...hehe...ok la...I end this report with the monolog from Karina in the last episode (wahhhh...feel giler marsha)...

"Ada orang beritahu saya, kadang2 dalam hidup, kita mesti berkorban, satu hari keadaan akan membuat kita korbankan sesuatu yang paling kita sayang. Memang, itu lumrah hidup, kadang2 kita tak sedar, apa yang ada di depan mata, sampai satu hari, bila semua tu dah hilang baru kita akan terasa.

Bukan senang nak buat satu keputusan, Lebih2 lagi bila keputusan itu perlukan pengorbanan. Mungkin kita akan menyesal, tapi setiap apa yang kita lakukan telah di tetapkan, ada hikmahnya. Walaupun kita rasa hidup itu tidak adil, tetapi sesuatu yang baik, akan tetap berlaku".


Marsha n Zizan = Karina n Imran


Pose Marsha Pose


Cast n Production Team Kerana Karina


Cast n Director Kerana Karina


Marsha pose kat luar plak...hehe


Isn't she gorgeous?


Team Gua